torsdag 4. november 2010

Fridag før arbeidshelg

Fridagar skal oftast nyttast til å få unna mest mogleg.

Denne dagen valgte eg å sove lenge før eg måtte ut å nyte sol og nydeleg haustver. Tok meg derfor like godt ein tur i stallen og fekk ridd litt på Mr. Virus! Ein artig kar med stor personlegheit. Dermed fekk eg kombinert litt aktivitet ute samtidig som eg gjorde noko nyttig. Mr. Virus treng jo treninga si! 

Resten av dagen blir brukt til å sveipe over leiligheita med moppen, og ete god middag samt slappe godt av og ladde batteria før helga. Då ventar arbeid, arbeid og atter arbeid, men med gode kollegaer og interessante oppgåver og utfordringar.

2 kommentarer:

  1. Ja,det er en flott kar du kosa deg med!!!!
    Klem mor

    SvarSlett
  2. Gleda mej til aa besoeke dej! :D

    SvarSlett