fredag 26. august 2011

Summertime..


and the living is easy..

Sommaren er easy living, iallefall når ein har ferie. 
Denne sommaren hadde eg 2 veker med ferie, og alle dagane vart brukt på vestlandet. Eg hadde ca. 1 veke der vi reiste til Bulandet og utforska den gamle stammen av familietreet, i tillegg til utforsking av øyriket. Nordens Venezia vert det kalla, og rettmessig syntes eg også. Eine kvelden fekk vi lånt oss ein robåt og rodde i eit par timar mellom øyar, naust, hus og båtar i solnedgangen. Vakkert!
Ellers gjekk tida vekk til familie, vennebesøk og fjellturar på Sunnmøre. Tida gjekk som vanleg altfor fort, og før eg visste ordet av det var eg på østlandet og tilbake på jobb igjen. Og no er hausten komen. Tenkte derfor å dele nokre få bilder frå sommaren min, så kan eg drøye sommaren litt til:

Bulandet


Lisje nevøen som prøvar å få tak i eit lam



Snøhornet på Sunnmøre


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar